Ako ste boli spokojní s našou očkovacou lotériou? a čo hovoríte na 500 EUR pre dôchodcov? Úspech či neúspech necháme na Vaše vlastné ohodnotenie, pozrime sa ako sa k tomu postavili v Čechách.

KAMPAŇ ZA OČKOVANIE S OBRÁZKAMI MŔTVYCH

...

Ide o ďalšiu kampaň na podporu očkovania, ktorú podporila česká vláda a vyčlenila na ňu druhý balík  financovania vo výške 50 miliónov českých korún. Časť investícií bude aj od spoločností ako Facebook a ďalších.

Donedávna prebiehala tzv. “pozitívna kampaň” so sloganom:  Urobme bodku za koronavírusom. Na túto kampaň bol vypísaný tender úradom vlády. Novú kampaň si už vytváralo samo ministerstvo zdravotníctva.

Česká vláda štartuje od novembra novú mediálnu kampaň, ktorá bola mnohými označená ako “brutálna”. Ide o kampaň na podporu očkovania proti covidu, kde sa  budú  využívať fotografie ľudí pripojených na prístroje v nemocnici či mŕtvych tiel, na ktoré zdravotníci píšu fixkou dátum a čas úmrtia. 

Podľa informácií  iROZHLAS.cz obrázky budú sprevádzať nápisy ako „Uveril dezinformáciám“ či „Mal svoju pravdu“.

Využíva sa tak smutná realita na nemocničných oddeleniach. Vláda sa inšpirovala nápismi na krabičkách od cigariet.

Hovorca ministerstva zdravotníctva Daniel Köppl spomenul, že sa vyberalo zo stoviek fotografií, použilo sa 12 z nich a budú postupne používané pre kampane:

  •  v tlačených médiách
  •  online médiách
  •  sociálnych sieťach 
  • televíznych a rádiových spotoch

„Konečne prichádza brutálna kampaň,“ vyhlásil ešte koncom odchádzajúci premiér Andrej Babiš.

Nie je možné komentovať

Mohlo by sa Vám páčiť