Mesto je džungľa, s novou aplikáciou HOPIN máš v nej dopravu pod palcom

Ilustračný obrázok: HOPIN.SK
Namiesto stromov ju zdobia paneláky, namiesto zvierat sa v nej hemžia ľudia - mestská džungľa. Jej obyvateľom je Homo Urbanicus – človek mestský.

Nie, toto nie je úryvok z prírodovednej príručky, ale presne takto znie nosná idea novej lifestylovej kampane spoločnosti HOPIN.

Spoločnosť HOPIN prichádza s novou komunikačnou kampaňou, ktorá rozpáli každého mestského človeka. Reaguje ňou na vynovenú aplikáciu a nové služby – HOPIN LIMO a MHD, ktoré majú jej obyvateľovi Človeku mestskému priniesť jednoduchší život. HOPIN v spolupráci s Mediatechna vytvoril naozaj zaujímavý koncept, ktorý budete s napätím sledovať až do posledných sekúnd.

Pod kampaň sa podpísal skvelý režisér Jozef Pálenik. O scenár sa postaral Samo Marec, slovenský bloger a publicista. Hudbu zložil Matej Starkov, zakladateľ a gitarista zo skupiny PARA.

Môže vás zaujímať

Predsedom hnutia Socialisti.sk sa stal E. Chmelár