HUAWEI znovu prekvapuje: Máte na mobile rozbitý displej? Za výmenu nič neplatíte!

Najnovší balíček prémiového servisu je určený pre tých, ktorí si zakúpia jeden z modelov najnovšej série P30

autorská koláž hlavne.sk, Huawei

Spoločnosť Huawei rozširuje ponuku prémiovej starostlivosti pre svojich zákazníkov a na Slovensko prináša službu s názvom Huawei Cares. V rámci nej umožňuje získať k novému smartfónu série P30 ročnú záruku na bezplatnú výmenu displeja, resp. zadného krytu.

Huawei spustil na Slovensku Servisné dni: Získajte ochrannú fóliu zadarmo a zľavu na opravu

Huawei sa zaviazal neustále skvalitňovať servisné služby poskytované zákazníkom. Na Slovensko nedávno priniesol akciu Servisné dni, určenú pre existujúcich používateľov a majiteľov širokej škály smartfónov Huawei. Najnovší balíček prémiového servisu je určený pre tých, ktorí si zakúpia jeden z modelov najnovšej série P30.

Huawei P30 Pro získal prestížne ocenenie TIPA ako najlepší foto smartfón

V spolupráci s prieskumnou agentúrou IPSOS uskutočnil výrobca celoeurópsky spotrebiteľský prieskum, v ktorom sa respondentov pýtali na oblasti, ktoré ich v súvislosti s používaním smartfónov najviac znepokojujú. Zber dát sa uskutočnil v júni 2019 prostredníctvom online panela medzi užívateľmi vo veku 18 až 55 rokov.

Už žiadne obavy o telefón

Z výsledkov vyplýva, že 75% spotrebiteľov sa najviac obáva o stratu svojich cenných dát a 78% považuje za najväčšie riziko samotné rozbitie telefónu. Až 92% respondentov považuje náklady na výmenu displeja za príliš vysoké a 87,5% opýtaných si myslí, že by výrobcovia smartfónov mali urobiť viac pre ochranu zariadení v prípade ľudských chýb alebo nehôd.

Huawei sa zaviazal neustále skvalitňovať servisné služby poskytované zákazníkom | Foto: Huawei

HUAWEI: Najlepší fotomobil vyzval do unikátneho súboju profesionálne zrkadlovky aj svojho predchodcu

“Výskum ukazuje, že poškodený displej je jedným z najväčších problémov, ktorým čelia majitelia mobilných zariadení. Našim zákazníkom chceme poskytovať tú najlepšiu starostlivosť a neustále zvyšovať ich spokojnosť so značkou Huawei a jej servisom. Preto uvádzame na trh bezplatný servisný balík Huawei Cares, ktorý získa každý, kto si v blízkej dobe zakúpi jeden z našich nových smartfónov,” uviedol Wang Yianmin, prezident Huawei pre stredoeurópsky región.

Huawei P30 Pro | Foto: Huawei

Ako to funguje?

Službu Huawei Cares môžu využiť zákazníci, ktorí si v období od 10. do 31. júla 2019 zakúpia ktorýkoľvek z tejto trojice smartfónov – Huawei P30 Pro, Huawei P30 a Huawei P30 lite – a v priebehu tohto obdobia zaregistrujú svoje zariadenie v aplikácii HiCare. Každý smartfón je možné zaregistrovať len raz.

HUAWEI: Čo je TOF objektív a ako pomôže zlepšiť fotky zo smartfónu?

Úspešnou registráciou zákazník automaticky získava nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja, resp. zadného krytu telefónu v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia. Záruka začína plynúť dňom platnej registrácie a je aktívna po dobu jedného roka.

Ako uplatniť službu?

Pre uplatnenie záruky na bezplatnú výmenu poškodeného displeja alebo zadného krytu navštívte ktorékoľvek Autorizované servisné centrum Huawei. Presnú adresu servisných stredísk nájdete v aplikácii HiCare alebo na oficiálnom webe Huawei v sekcii Podpora.

Druhou možnosťou je z pohodlia domova využiť služby kuriéra, ktorý u Vás telefón vyzdvihne a po oprave dovezie naspäť. Pre objednanie kuriéra je potrebné kontaktovať Huawei Infolinku na telefónnom čísle: +421 268 622 626.

HUAWEI: Pozrite si úžasnú fotogalériu nafotenú smartfónom P30 Pro

 

Máte pre nás zaujímavý tip? Napíšte na redakcia@hlavne.sk

alebo zavolajte na 0910 554 995

Môže vás zaujímať

Kontroly MPSVR odhalili aj falšovanie dochádzky klientov v zariadení