Malý, šikovný a hlavne najžiadanejší. Taký je Citroën C3. Pozrite sa, koľko ich už behá po cestách!

Nový Citroën C3 patrí madzi najlepšie autá od výrobcu

autorská koláž hlavne.sk

Najžiadanejšie auto do mesta, ktoré sa vyrába na Slovensku trhá rekordy. O jeho úspechu nebolo pochýb už pri spustení výroby pred dvoma rokmi. V Trnave sa tešia, ale radosť robí aj majiteľom tohto štýlového vozidla. Rodina šťastných užívateľov Citroën C3 sa rozrástla na vyše 400-tisíc predaných vozidiel! Pozrite si ďalšie fakty o tomto "malom drakovi" na štyroch kolesách.

ODPORÚČAME: Shrek sa nekoná, vrátenie peňazí je v nedohľadne.

Ohromná radosť vládne na oboch stranách. Výrobca aj majitelia. Citroën C3 doslova trhá rekordy v segmente malých tzv. mestských vozidiel. Len za ako 2 roky od svojho uvedenia do predaja si kúpilo Citroën C3 vyše 400.000 zákazníkov a zdá sa, že len tak skoro ho nič netrhne. Príkladom sú aj posledné čísla z tohto, zatiaľ neúplného roka. Od januára 2018 si tento model vybralo viac ako 160.000 kusov a tým sa stáva bezkonkurenčným bestsellerom značky Citroën.

TEST: Nový Citroën C4 Cactus. Šok z komfortu aj priestoru. Je to gentleman na všetky cesty!

Ide pritom už o tretiu generáciu tohto univerzálneho mestského vozidla, ktoré sa vyrába od roku 2002. Neustály záujem o najnovší Citroën C3 potvrdzuje aj nárast objednávok v Európe, v prvom polroku o 12%, vďaka čomu sa C3-ka dostala do Top 5 vo svojom segmente. Bravúrne čísla doslova trhá v celej Európe za posledných 7 rokov.

Pozrite si video, aký parádny je Citroën C3:

Vďaka bohatej základnej výbave, ale aj najmodernejším doplnkových prvkov sa pre toto auto rozhodlo aj vyše 3 500 majiteľov na Slovensku. Obľúbenosť novej C3-ky „MADE IN SLOVAKIA“ je aj vďaka bohatým kombináciám, ktoré značka ponúka zákazníkom pri predaji. Toto sú najžiadanejšie konfigurácie Citroën C3:

  • Viac ako 50% predaných vozidiel v najvyššej úrovni výbavy 
  • Viac ako 70% predaných vozidiel v dvojfarebnom prevedení karosérie Bi-ton
  • Viac ako 65% predaných vozidiel vybavených prvkom výbavy Airbump®
  • Takmer 20% predaných vozidiel vyrobených s voliteľným farebným interiérom

V týchto autách sa naháňal Funes, alebo Bond. Milovníci Citroën si prišli na svoje.

Posúďte sami, aký je Citroën C3:

Auto je vyhľadávané najviac u mladých ľudí, alebo ako druhé do rodiny. Na popularite naberá aj možnosť kombinovať farebnosť prvkov – bočné vankúše Airbump®, strecha, spätné zrkadlá, alebo disky kolies. Samozrejmosť je úsporný a dynamický motor PureTech s manuálnou alebo automatickou prevodovkou.

Neuveriteľné: Najvyšší umelý vodopád na svete, pozrite sa na tú parádu

Za dva roky od spustenia predaja si Citroën C3 kúpilo vyše 400-tisíc zákazníkov. Auto, ktoré sa vyrába vo fabrike pri Trnave si obľúbilo aj vyše 3500 Slovákov. foto: citroen.com

 

Pridaj sa k nám na facebooku

Môže vás zaujímať

Začala sa svetová výstava inovácií v potravinárstve i za účasti firiem zo SR