Jednou vetou

Podnikatelia už majú k dispozícii eKasu od mobilného operátora

Ilustračné foto

TASR - Michal Svítok

Od 1. apríla 2019 je zavedenie elektronickej registračnej pokladnice (eKasa) povinné pre nových používateľov registračných pokladníc a od 1. júla 2019 sa bude povinnosť vzťahovať už na všetkých. Podľa zverejnených údajov finančnej správy bolo vo februári v prevádzke vyše 230.000 elektronických registračných pokladníc.

Od ohlásenia vstupu operátora O2 do segmentu elektronických registračných pokladníc o riešenie O2 eKasa prejavili záujem už stovky podnikateľov. Predaj integrovaného riešenia zahŕňajúceho nielen zariadenia, ale aj pripojenie na internet, odštartoval po tom, ako sa v minulom týždni úspešne zavŕšil proces jeho certifikácie finančnou správou.

Systém eKasa prvý deň nasadenie úspešne zvládol

„Nové O2 eKasy prinášajú praktické výhody, vďaka ktorým sa podnikateľom môžu odbúrať mnohé administratívne úkony, ako napríklad denná uzávierka a pod. Keď sa naučia plne využívať všetky benefity, môže to pre nich znamenať nespornú výhodu,“ zdôrazňuje Tomáš Masár, riaditeľ stratégie v telekomunikačnej spoločnosti.

O2 eKasa po skúsenostiach z Česka zohľadňuje špecifikácie pre rôzne segmenty podnikania a je dostupná v dvoch variantoch podľa potrieb zákazníka. Navyše, integrované riešenie platobného terminálu je motivujúce pre platby kartou, čo ocenia aj prevádzky, ktoré doteraz takúto možnosť nemali.

Môže vás zaujímať

Žilinská Kia Motors Slovakia opäť rozbehne výrobu