Rýchlosť sa dá nastaviť od 50 až po 120 kilometrov za hodinu. „Ale my ju nepotrebujeme, my potrebujeme rýchlosť malú a veľký dojazd, ale má to aj rezervu,“ spomenul. Druhým možným pohonom sú totiž pedále, ktoré sú prepojené. „Obidvaja pedálujú, nikto sa nevezie zadarmo,“ zasmial sa s tým, že už sa na ňom s kamarátmi povozili.
„Bola to len skúška,“ poznamenal. Dojazd na jedno nabitie je 90 až 110 kilometrov. Značku Ekosport Janh Toms si vymyslel sám, sú v nej zakomponované aj iniciály tých, ktorí mu pri výrobe auta akýmkoľvek spôsobom pomáhali.
Zatiaľ to ale nie je trojkolka na denné jazdenie
„Pri peknom počasí sa človek prevezie a keď prší, tak zmokneme,“ zasmial sa. Dážď totiž auto nepoškodí. „Tie preglejky, z ktorých je to urobené, sú vodovzdorné, dokonca letecké a je to nastriekané lakom, ktorý je robený na sladké a slané vody,“ vysvetlil s tým, že podobné používajú aj na gondoly v Benátkach.
„Sú ľudia zvedaví na to, lebo je to také neobvyklé. Je to nastriekané v prírodnej farbe dreva a toto robí svoje,“ zdôraznil. Hančin sa v 80. rokoch popri zamestnaní amatérsky venoval výrobe obytných prívesov a obytných áut. Prvé drevené auto na benzínový pohon sa mu podarilo skonštruovať ešte v roku 2014. Plány má aj do budúcna. „Ešte toto vozidlo treba dotiahnuť do konca a potom uvidíme, čo bude ďalej,“ uzavrel.



