Developer deklaruje, že postupuje v zmysle príslušných zákonov a strategických materiálov mesta. „Vnímame to tak, že zásahy do priebehu povoľovacieho procesu, ktoré náš postup spochybňovali, môžu mať rôznu motiváciu. Preto sme naďalej za otvorenú komunikáciu, či už s magistrátom, mestskou časťou a Bratislavčanmi,“ tvrdí výkonný riaditeľ J&T Real Estate Pavel Pelikán. Projekt čaká ešte získanie viacerých stavebných povolení. Prípravné práce sa však už realizujú a v súčasnosti sa odstraňuje environmentálna záťaž. Cieľom investora je komplexné riešenie v zóne Eurovea 2 a jej širšom okolí. Výsledkom toho má byť aj pokračovanie prípravy vybudovania centrálneho mestského električkového okruhu v trase Šafárikovo námestie, Pribinova, Košická s napojením na ružinovskú radiálu a Trnavské mýto.
V Bratislave budú opäť korunovať M. Ludoviku,sprievod bude mať aj formu protestu
Primátor Bratislavy Matúš Vallo v marci zdôraznil, že je potrebné pripraviť funkčné dopravné riešenie celého „prudko sa rozvíjajúceho územia“, kde električka bude nosným prvkom. „Riešenie dopravy, najmä vybudovanie električkových tratí v zónach Chalupkova a Pribinova je vysokou prioritou mesta. Vytvárame pracovnú skupinu, budeme jej členom. Skupina musí tieto dopravné riešenia so všetkými, ktorí v tejto zóne stavajú, respektíve budú stavať, koordinovať,“ povedal hovorca Bratislavy Peter Bubla.