Inzertný priestor pre propagáciu zastrešuje reklamná agentúra. Bratislavský samosprávny kraj ju vysúťažil minulý rok prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému. Samotná inzercia vyšla v dvoch celoslovenských printových médiách. Celková suma inzercie bola vyčíslená na 6.203 eur bez DPH. Napriek použitým prostriedkom to župa vykresľuje ako správny krok.
„Prostriedky vynaložené na transparentnosť považujeme za správne. Služba personálnej agentúry pri výbere predmetného miesta môže stáť až cca 6.000 eur, preto sa nové vedenie župy rozhodlo ísť vlastnou cestou. Riaditeľa bude vyberať 11 členná komisia zložená z odborníkov. Týmto spôsobom Bratislavská župa oslovila desiatky tisíc ľudí,“ tvrdí vedúca oddelenia masmediálnej komunikácie Veronika Beňadiková.
Prečo je uzávierka výberového konania už 16. februára?
Z toho dôvodu, že len pred pár dňami 31.1.2018 dal výpoveď bývalý riaditeľ Ladislav Csáder, tak hľadajú rýchlo úplne nového človeka s absolútne novou víziou.
Na otázku (keďže u Drobu bola jednou z nosných tém počas kampane župných volieb práve doprava), či mal v čase kampane experta na dopravu priamo neodpovedali a odvolali sa na kolabujúcu bratislavskú dopravu. Napriek tomu, že to vyzerá, že počas volieb odborník chýbal, na programe o doprave s Drobom úzko spolupracoval Miroslav Ivan – tímlíder SaS pre oblasť dopravy.
Výberové konanie bude dvojkolové a rozhodovať bude 11-členná komisia.