Jednou vetou

Fanúšikovia nemeckého klubu zakúpili na virtuálny zápas vstupenky

Ilustračné foto

foto: Pixabay

S podobnou iniciatívou prišli aj viaceré slovenské kluby.

Fanúšikovia štvrtoligového nemeckého tímu Lokomotíva Lipsko ukázali veľké srdce pre svoj obľúbený klub. V priebehu necelého mesiaca si zakúpili viac než 125-tisíc vstupeniek na virtuálny zápas – semifinálový duel Pohára víťazov pohárov 1987 proti francúzskemu Bordeaux. V pamätnej odvete síce Lipsko prehralo 0:1, ale napokon postúpilo ďalej po úspešnom rozstrele zo značky pokutového kopu.

Pred takmer 33 rokmi sledovalo spomenutý duel 73-tisíc divákov, o jeho virtuálnu podobu bol však ešte väčší záujem. Prispel k tomu aj fakt, že vstupenky sa „predávali“ za symbolické euro. „Keď sme 19. marca túto kampaň spustili, nikto si nedokázal predstaviť, že by sme tak rýchlo prekonali hranicu 120-tisíc. V mene klubu by som rád poďakoval všetkým podporovateľom z celého sveta. Je skvelé vidieť ako žlto-modrá rodina drží spolu v týchto ťažkých časoch,“ uviedol prezident klubu Thomas Löwe.

Spomenutá akcia potrvá do 8. mája a pomôže tímu zo štvrtej najvyššej súťaže ľahšie prežiť náročné obdobie. Podobnú iniciatívu s organizovaním virtuálneho zápasu oznámili aj viaceré slovenské kluby. ŠK Slovan Bratislava ponúka svojim fanúšikom možnosť zakúpiť si virtuálne lístky na zápas so Slaviou Praha z roku 1991. Trnavčania zase chcú vypredať štadión na zápas proti Slovanu spred dvoch rokov a fanúšikovia Zlatých Moraviec môžu pomôcť svojmu klubu kúpou vstupenky na pamätný duel proti Zenitu Petrohrad.

Môže vás zaujímať

Djokovič na čele rebríčka ATP už 287. týždeň