Jednou vetou

V Prievidzi chcú virtuálne vypredať arénu, iniciatíva prišla od fanúšikov

Ilustračné foto

foto: TASR

Fanúšikovia klubu si pripomenú zisk majstrovského titulu v sezóne 2011/2012

Po vzore viacerých futbalových klubov na Slovensku sa o virtuálne vypredanie svojho domovského stánku pokúsi aj BC Prievidza. Basketbalový klub z hornej Nitry získal titul v roku 1994 aj 1995, ale na ďalší musel čakať dlhých 17 rokov. V sezóne 2011/2012 zdolal vo finále Komárno 3:1 na zápasy a práve na záverečný zápas tejto série si zaspomínajú jeho fanúšikovia. Iniciatíva pritom išla práve od nich.

„Veľmi nás teší, že mi písalo viacero fanúšikov, ktorí to navrhli. Inšpiráciu čerpali z iných klubov, športov. Rozhodli sme sa to vyskúšať. Vopred ďakujem všetkých fanúšikom, ktorí sa zapoja. Veľmi si to vážime. Verím, že naši verní fanúšikovia nám pomôžu aj teraz, tak ako nám pomáhajú v hľadisku počas zápasov,“ uviedol prostredníctvom klubového webu generálny manažér Marko Batina.

Cena virtuálnej vstupenky je 8 eur, pretože od spomenutého triumfu ubehne 25. apríla presne osem rokov. Navyše, fanúšikovia BC Prievidza môžu získať aj zaujímavú a hodnotnú cenu. Každá virtuálna vstupenka bude zaradená do žrebovania o podpísaný dres Sulivana Philipsa, ktorý je členom Siene slávy prievidzského basketbalu.

„Úprimne si vážime záujem fanúšikov, ktorí chcú pomôcť klubu v týchto časoch. Aj my ako klub sme sa snažili v rámci našich možnosti pomôcť nákupom a distribúciou rúšok, ktoré sme osobne rozvážali našim permanentkárom. Rozhodli sme sa vybrať práve tento zápas, lebo zisk titulu spojil celú Prievidzu. Pamätám si, že ako divák som vtedy sedel v hľadisku a užíval si neskutočnú atmosféru vypredanej haly,“ dodal člen vedenia klubu Roman Kováčik.

Môže vás zaujímať

Nairo Quintana tvrdí, že nemá čo skrývať